Reklamačný formulár

  • ÁNO - Reklamácia tovaru v záručnej dobe ( malé spotrebiče, čierna technika – pri TV záleží na uhlopriečke)
  • NIE - Reklamácie veľkých spotrebičov – kontaktujte priamo výrobcu (zoznam po rozkliknutí)
  • NIE - Reklamácia tovaru mimo záručnej doby
  • NIE - ak bol tovar zakúpený na predajni, v kuchynskom alebo kúpeľňovom štúdiu alebo cez B2B (kontaktujte predajňu/štúdio/vášho obchodného zástupcu)


Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Reklamácie veľkých spotrebičov

Doručený poškodený/ iný/ nekompletný balík

Odstúpenie od zmluvy do 14 dní


K tovaru je nutné priložiť (pribaliť) kópiu dokladu o kúpe (kópiu faktúry/kópiu bloku). Bez tohto dokladu nebudeme reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy akceptovať a tovar bude vrátený naspäť odosielateľovi!


  • vyplňte reklamačný formulár s názvom "Reklamácia tovaru v záručnej dobe"
  • tovar riadne zabaľte,
  • odošlite poštou/kuriérom na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte), alebo môžete tovar reklamovať na našich pobočkách osobne,
  • k tovaru pribaľte kópiu faktúry a sprievodný list o reklamovanej závade spotrebiča,
  • ihneď ako tovar preberieme, vystavíme reklamačný protokol a Vami reklamovaný tovar posielame do servisu na posúdenie.

  • vyplňte reklamačný formulár (uveďte číslo účtu),
  • tovar uveďte do pôvodného stavu (v prípade, ak tovar neuvediete do pôvodného stavu, budú Vám účtované náklady na uvedenie do pôvodného stavu)
  • zabaľte a odošlite poštou/kuriérom na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte)
  • pribaľte kópiu faktúry (dobierky nepreberáme!)
  • peniaze vrátime na účet do 14 dní od prijatia tovaru na náš sklad
  • tovar, ktorý nie je možné vrátiť ani vymeniť nájdete TU

  • je nutné odstúpiť od zmluvy do 14 dní a postupovať podľa predchádzajúceho bodu č. 2
  • peniaze vrátime na účet do 14 dní od prijatia tovaru na náš sklad
  • tovar, ktorý nie je možné vrátiť ani vymeniť nájdete TU
  • je potrebné si vytvoriť úplne novú objednávku v prípade záujmu o iný model (resp. iný tovar) a riadne ju uhradiť (online karta, prevod, platba na dobierku)

  • V prípade reklamácie veľkých spotrebičov formulár nevypisujte (práčka, sušička, sporák, bojler, televízor,...) tovar reklamujete priamo u výrobcu značky.

  • kontaktujete servis príslušnej značky.
  • zoznam servisných stredísk TU

  • teda na predajni, na jednom z našich kuchynských/kúpeľňových štúdií, prostredníctvom B2B,...,
  • inak ako prostredníctvom internetovej objednávky cez www.domoss.sk, www.topkupelna.sk.

  • pokyny sú uvedené na prvej strane zmluvy s ALLIANZ