K tovaru je nutné priložiť (pribaliť) kópiu dokladu o kúpe (kópiu faktúry/kópiu bloku). Bez tohto dokladu nebudeme reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy akceptovať a tovar bude vrátený naspäť odosielateľovi!
vyplňte reklamačný formulár s názvom "Reklamácia tovaru v záručnej dobe"
tovar riadne zabaľte,
odošlite poštou/kuriérom na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte), alebo môžete tovar reklamovať na našich pobočkách osobne,
k tovaru pribaľte kópiu faktúry a sprievodný list o reklamovanej závade spotrebiča,
ihneď ako tovar preberieme, vystavíme reklamačný protokol a Vami reklamovaný tovar posielame do servisu na posúdenie.
vyplňte reklamačný formulár (uveďte číslo účtu),
tovar uveďte do pôvodného stavu (v prípade, ak tovar neuvediete do pôvodného stavu, budú Vám účtované náklady na uvedenie do pôvodného stavu)
zabaľte a odošlite poštou/kuriérom na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte)
pribaľte kópiu faktúry (dobierky nepreberáme!)
peniaze vrátime na účet do 14 dní od prijatia tovaru na náš sklad
tovar, ktorý nie je možné vrátiť ani vymeniť nájdete TU
je nutné odstúpiť od zmluvy do 14 dní a postupovať podľa predchádzajúceho bodu č. 2
peniaze vrátime na účet do 14 dní od prijatia tovaru na náš sklad
tovar, ktorý nie je možné vrátiť ani vymeniť nájdete TU
je potrebné si vytvoriť úplne novú objednávku v prípade záujmu o iný model (resp. iný tovar) a riadne ju uhradiť (online karta, prevod, platba na dobierku)
V prípade reklamácie veľkých spotrebičov formulár nevypisujte (práčka, sušička, sporák, bojler, televízor,...) tovar reklamujete priamo u výrobcu značky.